Září 2017

*Jak jsem se stravovala v horkých letních dnech?*

20. září 2017 v 14:04 | *Lily*plant*virgin* |  *Smoothie Food*

Také nemáte v horkých dnech chuť k jídlu? Já mezi tyto lidi patřím. Pro zajímavost jsem napsala článek, jak se stravovat v letních dnech aniž by vaše tělo strádalo. Jestli si říkáte, že článek píšu trochu pozdě, protože léto skončilo a vedra budou až za rok, tak tento jídelníček se také hodí když předchozí den jste si dali něco hůř stravitelného a další den se nemůžete na jídlo ani podívat ;)Nebo se hodí pro modelky, které čeká druhý den přehlídka ;)Já tento jídelníček budu dodržovat jednou týdně celoročně, protože se po něm cítím lehká jako vánek ;)

Snídaně: Hroznovobanánovojablkové veganské protein smoothie v prášku od značky Fit-day(ovocná složka 50%-112 kcal)
Oběd: MangoBerry veganské smoothie od značky Fit-day (ovocná složka 50%-117 kcal)
Večeře:"Zelené" veganské protein smoothie od značky Fit-day (zeleninová složka 50%-109 kcal)

Celkem 338 kcal
Bílkoviny: 41,3 g
Sacharidy: 28 g
Cukry: 18,6 g
Tuky: 4,5 g
Vláknina: 7,6 g
Sůl: 0,55g
Vápník: < 305 mg (38%DDD)
Železo: <17,7 mg (126%DDD)
Draslík: < 1030 mg (50%DDD)
Hořčík: < 156 mg (42%DDD)
Zinek: <5,6 mg (56%DDD)

Teď si možná říkáte, že nejsem Vegan ale Ana-338 kcal za celý den je příliš málo!!! Tento jídelníček není vhodný dodržovat celé léto, pokud nechcete skolabovat!!!Také je lepší než si dělat smoothie v prášku, rozmixovat čerstvé ovoce či zeleninu!!!
Já ale tento výrobek koupila kvůli vysokýmu obsahu bílkovin a více druhů vitamínů ;) Samozřejmě jsem si mezi těmito práškovýma koktejlama na dopolední svačinku udělala smoothie z čerstvého ovoce a na odpolední svačinku okurkové smoothie, takže denní příjem se pohyboval okolo 600 kcal ;)


Posnídejte zdravě: Lahodné proteinové smoothie



Tento výrobek jsem koupila na e-shopu Slevomat.cz : 1 kus 99Kč. Momentálně není k dostání-je vyprodaný!!! Teď, když je vyprodaný si dělám pouze smoothie z pravého ovoce a zeleniny a přidávám občas do něj proteinový prášek ;)